onsdag 30 november 2011

Snart jul....





Jisses vad tiden går fort, imorgon går vi in i året sista månad. Många kalas och andra aktiviteter men för en gångs skull är jag ju ledig över julen och det ska bli sååå skönt. Har fått lite julryck. Jag och barnen har gjort pepparkakshus. Det var 4 år sen sist. Barnen tyckte att det jätteroligt.
Har inte hunnit träna mina hundar så mycket men så är det ju när det är höst/vinter. Är så himla mörkt när man kommer hem på em.
Ska ta en dag till att baka lussebullar och lite annat smått och gått som vi ska ha till julfirandet hos brodern. Ska blir roligt faktist även om tiden är lite knaper.
Man kan undra om vi ffår någon snö i vinter eller om det ska bli ett år av stormar, den vi hade i helgen var ju inte så kul men som tur va hann vi hem i tid. Har varit på utbildning i helgen och det var roligt även om jag inte var i min bästa form. Hade ont och var knastrött, nästan satt och somnade men det hade nog med medicinen att göra skulle jag tro. Ja ja bara till att ta nya tag och hoppa upp i sadlen igen.
Har en ledig helg framför mig och det uppskattas högt, hinner kanske med att träna mina hundar lite det skulle nog vara en bra ide'e.
Ha en underbar dag go vänner/ E

1 kommentar:

  1. Kikade in på er hemsida och ville bara säga att den var jättefin och trevlig att titta på.
    Hoppas att ni får en god start på det nya året!
    Mvh Sanna

    SvaraRadera