söndag 19 juni 2011

Var tog sommaren vägen??


Vilket tråkit väder det är, har regnat och blåst nu i flera dagar. Hade önskat vackert väder så man skulle kunna få sola och njuta av värmen. Ja ja det kommer väll får man hoppas. Tre veckor till att jobba sen är det semester....GÖTT. Kan verkligen behöva det känns det som. Om nu allt går enligt planerna så ska vi iväg och hämta hem en liten valp...jisses vad jag längtar. Är ju fyra år sen snart som vi hade valp i huset, ja tänk Tilda blir ju snart 4 år. Kommer ihåg dagen när vi fick hem den lilla odågan som om det var igår.

Har anmält mig till workingtest och rallylydnadstävlingar i början av juli, får väll se vad det blir av det kan inte mer än gå åt pipsvängen och då vet vi ju att det behövs träna ändå mer.Det jag blir nog bra tror jag.
Rallyn är jag inte så oroad för, det har vi gjort några gånger innan.

Idag blir det kalas och lugnt för övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar